søndag 1. mars 2015

[ T I P S - f r e u n d e v o n f r e u n d e n ]



Et av mine absolutte favorittsteder å surfe er på f r e u n d e v o n f r e u n d e n

Det er så mange fine hus og leiligheter, og så utrolig mange kreative og spennende mennesker. Jeg får alltid lyst til å flytte til en storby når jeg er inne på denne siden - Amsterdam eller New York eller London eller Berlin eller Stockholm.... dere skjønner.... Jeg hadde nok ikke klart å bestemme meg så lett.

Da jeg var i Berlin i høst kjøpte jeg med meg de to bøkene Freunde von Freunden har gitt ut, herlig inspirasjon! Og så er det noe litt deilig og befriende med det som er annerledes, jeg må innrømme at jeg har sett meg litt lei på den skandinaviske stilen.

Har du en favorittside du kan tipse meg om?

Et lite utvalg fine bilder 1 / 2 / 3







3 kommentarer:

  1. Bare takhøyden og de store vinduene i seg selv får meg til å drømme.. Min store drøm hadde vært en gammel, nedlagt fabrikk med teglesteinsbekledning og buede vinduer *sikle* :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Veldig enig med deg!
      Og det er så utrolig mange fine leiligheter å drømme seg bort i på denne siden :)

      Slett