onsdag 22. mai 2013

Sommerkos på Haugalandet!


1.juni braker det løs med ”Sommerkos på Haugalandet Fabelaktig og Mitt Sitt har jobbet i flere måneder med å stelle i stand dette bloggtreffet, gjett om jeg gleder meg!?! Det blir veldig kjekt å treffe både nye og gamle fjes!


 

Ser ut som vi får en fantastisk fin goodie bag også, jentene har 
trommet sammen en hel haug av flott sponsorer.







Nå er det bare å starte nedtellinga og finne antrekk for dagen… 
(noe som i seg selv kan være litt av en jobb for tida…)


4 kommentarer:

  1. Gleder meg mer og mer eg og:-) og antrekk? Blæh...

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å se deg og klappe på fine babymagen!

    Smil og klem
    -Maia

    SvarSlett
  3. Jeg gleder meg masse, men har ingen ide om hva jeg skal ha på meg! Om det er en trøst ;)

    Blir kjekt å treffe deg igjen :)

    SvarSlett
  4. det er med skrekkblandet fryd at nedtellingen er igang, wiiiii :-)skal bli kjekt å treffe på dere kjekke damer :-)

    SvarSlett