søndag 10. mars 2013

Søndagsøyeblikk!


Jeg har fått skikkelig sansen for grønne planter i terrakottapotter, gjør en ellers så hvit stue litt lunere.  Terrakottapottene gir meg Middelhavs-assosiasjoner 
– sol og sommer.  

Jeg lengter skikkelig etter vår og sommer nå. De siste ukene har det vært fantastisk vær i Sandnes, men det er beinkaldt, ikke noe for en frysepinne som meg…  Ja takk til plussgrader og grønne blader på trærne!(men jeg må jo innrømme at sol på terrassen faktisk hjelper på humøret, våren virker ikke så alt for langt vekk)

Håper du har hatt en fin helg og at resten av søndagen blir tipptopp!
     


3 kommentarer:

  1. ahhh som jeg lengter etter vår! her er det også sol, men grisekaldt så det er best å nyte den fra innsiden av huset:)
    Ha en finfin søndag!
    klem Cathrine

    SvarSlett
  2. deilige bilder!! liker liker!

    SvarSlett
  3. Herlig med vårbilder. Synes også det kan bli varmere. Er så inni granskauen kaldt! Gikk tur idag, og trudde jeg skulle fryse ihjle. Hehe. Skjønner godt at man av og til bare må ha sjokolade jeg. Jeg har det slik enda. ;)

    SvarSlett