tirsdag 27. september 2016

[ Jakten på den perfekte g r ø n n f a r g e n ]

Jeg er på jakt etter den perfekte g r ø n n f a r g e n for tiden. Foreløpig har jeg testet 3 forskjellige farger. En er for grå, en er for blå og en er litt for lys.... 

I hodet mitt ser jeg den for meg, akkurat passe mørk og akkurat passe g r ø n n. Hvis det er noen som har en mørkegrønnfarge de er fornøyd med så tar jeg gjerne i mot tips!

I tillegg til å testmale i spisestua har jeg et prosjekt på gang på kjøkkenet. Jeg har ommøblert litt, flytta kjøkkenbordet ut i den ene stua og en sofa inn på k j ø k k e n e t. Jeg har fått en gammel kjøpmannsdisk av pappa som jeg maler. Den skal, sammen med en liten kommode, bli ekstra kjøkkenbenk. Det gjenstår et strøk maling og så må jeg sette det hele sammen. Kommer tilbake med resultatet når jeg er ferdig!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar