tirsdag 29. desember 2015

[ M e e t T h e B l o g g e r - A m s t e r d a m ]

I begynnelsen av oktober (!) var jeg i på M e e t T h e B l o g g er - konferansen i Amsterdam. Jeg har fulgt Meet the blogger en god stund og etter å ha hørt mye bra om konferansen fra Maia, som var der i fjor, måtte jeg ta turen. Jeg synes Amsterdam er en utrolig herlig by, så 3 dager der var helt supert. 

Konferansen var lørdag og søndag, men for å få mest mulig ut av helgen reiste jeg tidlig fredag morgen. Jeg bodde på hotellet konferansen skulle være på, og var rimelig spent på hvordan helgen skulle bli siden jeg ikke kjente noen. Det viste seg å gå helt suverent, masse hyggelig folk fra hele verden, og jeg var den eneste fra Skandinavia. 

Dagene var lagt opp med foredrag og workshops. Så mange flinke folk, jeg blir utrolig imponert over hvor mye folk får til! 

Det store høydepunktet var nok Emma og Elsie fra a beautiful mess
Jeg fikk selvfølgelig øynene opp for mange nye blogger, og flere av de er satt på favorittlista; blant annet zilverblauw og yvestown. I tillegg var Igor og Judith fra urbanjunglebloggers der og fortalte om deres prosjekt. 

På søndag var jeg på et foredrag med Andres og Joyce fra oneahazymorning. Dagen avsluttet vi med en guidet tur i nabolaget med tips og triks de bruker på sin Instagram-konto.

Helgen var helt fantastisk og jeg planlegger å reise ned igjen til neste høst. 
Kan anbefales!!!








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar