lørdag 9. mai 2015

[ L Ø R D A G ! ]


Vi starta dagen med smoothie og eggefrokost, og så tok vi turen til Erikshjälpen i Tønsberg. Jeg finner alltid noe når jeg er innom der. I dag var jeg på utkikk etter noen tallerkener, og gjett om jeg ble glad når jeg fant alle disse fine!

Vi har testa ut ny sveis på snupp, en variant av Grorud-palmen, funka bra.

Vi har hatt besøk av Bess og snupp har plukka løvetann som har fått plass i et eggeglass.

Vi har lekt inne siden det begynte å regne på ettermiddagen.

Endelig kom pappa hjem, og det var tid for litt pappa-snupp tid.

Taco til middag!

Fin lørdagskveld til deg som er innom :)


3 kommentarer:

  1. For en FIN dag:)
    ELsker grorudpalmen ♡

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, deilig med sånne fine dager :) Og jeg er helt enig, elsker grorudpalma :)

      Slett