tirsdag 16. september 2014

SoMe_Greet - G O O D I E B A G!

På lørdag var jeg i B R E V I K på blogg/instagram-treff! Oh lala for et arrangement! 

Helt suverent fra morgen til kveld, frøken Fabelaktig og FestFabrikken 
kan dette med å stelle i stand!

Det kommer et innlegg om selve treffet senere denne uken, 
først skal jeg vise dere hva jeg fikk i goodiebagen! 





Cupcakesformer og papirsugerør fra Festfabrikken! Råååååsa it is!
I tillegg fikk vi fine blomsterkranser til Hawaii-party på Sandøya.


Sjokolade og kakao fra Amundsen Spesial - sponset av 
Anemones Skafferi (sjokoladen er snart spist opp..... kan bekrefte at den er veeeeeldig god!)
 Fra Sögne Home fikk vi en kjempefin kopp


Lilla Sonny Angel ugle fra Mellomstor!
Og jeg som samler på disse :)


Ullskjerf fra Tine K Home, for en frysepinn som meg er jo dette gull verdt ;)
Armbånd fra Barfota by Pia Design


Caviarsett fra Ciaté sponset av Norcosmetic!


Make - your - own - banner fra 2 i Spann!
Duftlys fra Love is Green (Brenner i dette øyeblikket, og det lukter mmmmmmm ;)
Nydelig gavepapir fra Strand Tekstildesign


Poster og kort fra dyktige Emmeselle. Disse er jo så utrolig fine, og jeg digger virkelig "10 i skuddet" posteren! Chanel no 5 minner meg om mamma - hun brukte alltid den parfymen - dette kortet skal jeg beholde selv!


Lysposer, magneter og et lite søtt papirhjerte fra  Ib Laursen 


Verdens søteste, rosa blomsterkrans fra Barnelykke.


Armbånd - My life...My rules- 
fra Santai 
I love it!


Nå skal det kysses!
Lepomade fra Carmex


Jeg blir helt målløs over alt vi fikk, utrolig masse fint!

Tusen takk til alle sponsorer, og ikke minst tusen-millioner takk til Maia - Fabelaktig
og Lise - FestFabrikken 
og alle dere andre som har laget dette fantastiske treffet for oss!


2 kommentarer:

  1. Hei!
    Så heldig du var så fikk være med på bloggtreff!
    og så masse flotte gaver!! Dobbel lykke :o)
    Ønsker deg ei strålandes helg!

    SvarSlett
  2. Så utrolig mye fint dere fikk:)
    Og etter alle innleggene på instagram og blogger, så skjønner jeg at det var et flott arrangement!!

    Bli gjerne med på Million-giveaway inne hos meg:)
    Enkelt og greit, kun en kommentar, og du er med i trekningen.
    Fine premier:))

    SvarSlett