lørdag 27. april 2013

Cabin life!



Noen ganger er det deilig å pakke sekken og reise bort. Dagene er stort sett 
fylt opp fra morgen til kveld, og når TreToEn-mannen og jeg får låne hytta til
 svigers er det som å komme til en annen verden. 

Her er det stille og rolig, lange morgener med frokost og favorittbladet, kaffe i solveggen og god mat. Til og med det å vaske opp er ganske greit på hytta!

Dette var noen bilder fra forrige helg, denne helgen skal tilbringes hjemme - han på jobb og jeg blir vel ikke akkurat arbeidsledig i helgen jeg heller...

God lørdag:)


7 kommentarer:

  1. Hei!
    Så deilig å ha eit sted der tida går litt seinere.... ;0)
    Koslige bilder!

    God helg!

    Klem

    SvarSlett
  2. så herlig:) Kos deg masse på hytta:)
    Fine bilder:)

    SvarSlett
  3. Hei Linnea,
    Jeg har mottatt din betaling til sommerkos på haugalandet, og du er hjertelig velkommen!
    Mvh Karianne vikse

    SvarSlett
  4. herlig hyteliv!
    god helg nå og, med eller uten mye jobbing, gubben jobber mye her og...

    SvarSlett
  5. åh, så deilig med rolig hytteliv :)

    Må bare takke deg for fine spor, som du har lagt igjen hos meg. Jeg har dessverre ikke hatt tid til å besøke deg, den tida vet du - strekker ikke til.

    Alltid kos å komme innom deg og lese om dine sprell.

    Happy søndag!
    -Maiaklem

    SvarSlett
  6. Hei,
    Hvilken farge har du malt vitrineskapet ditt i? ( http://tretoen.blogspot.no/2012/08/makeover-vitrineskap.html ). Vet ikke hvilke innstillinger du har på kommentarvarsling, så tenkte det var enklest å spørre i det nyeste innlegget ditt :)

    SvarSlett
  7. Hei! Kjempemamge fine bilder på bloggen din! Jeg skal også på bloggtreffet, det grugleder jeg meg til:) kjenner jo ikke så mange. Legger meg til som følger hos deg:)

    SvarSlett