onsdag 2. januar 2013

From within!

Her er mitt bidrag til årets første utfordring hos NIB "From within"
For meg er humor, overraskelser og tankevekkere i interiøret viktig. Trappeoppgangen vår gjenspeiler dette. Bildeveggen er satt sammen av ting jeg har laget og bilder kjøpt på utenlandsreiser.


Siden vegger, dører og gulv er nøytrale i fargen har jeg brukt neonkorall 
washi-tape på den ene døra. Det gjør at den blir litt morsommere, 
og fargen brukes som en rød tråd fra 1. til 3.etasje.

Jeg synes ofte det er vanskelig å finne bilder jeg liker, så løsningen
 blir gjerne å lage noe selv. Det store bildet som henger i øverste etasje 
er 2 m x 1,5 m og selvmalt. Jeg elsker neonfarger og 
dette lyser virkelig opp i stua.


 
Jeg er også stor fan av kuer!
Denne er kjøpt i en vanlig leketøysbutikk, saget i to, og delene
 er skrudd fast i hver sin plate. 

Her kan du se flere bidra i utfordringen.

29 kommentarer:

  1. Flott bildevegg, likte både fargene og motivene!Og ikke alltid så lett å tape dører med speil, men din variant var skikkelig stilig:)

    SvarSlett
  2. Elsker kubildene dine - En super idè :-)

    SvarSlett
  3. Stilig og annerledes! Lykke til...

    SvarSlett
  4. Her var det mye originalt! Digger ku-bildene du har laget :) hihi
    Lykke til i utfordringen!
    Ingrid

    SvarSlett
  5. Fantastisk bidrag! Lykke til <3 Dette var anderledes og kult! ::LIKER::

    Klem Cecilie

    SvarSlett
  6. Kult og anderledes, jeg liker det :)
    Lykke til!!

    SvarSlett
  7. Dette likte jeg!
    Enig i at det er viktig med humor, også i interiøret.
    Likte alt, men det som fikk meg til å stoppe mest opp var portrettet av damen på det øverste bildet. Morsomt!

    Lykke til i utfordringen!

    Marte.

    SvarSlett
  8. Knalltøft. Får litt sånn "Jeff Koons møter Damien Hirst"-følelsen (tipper det er den halvnakne dama og den delte kua som gjør utslaget), og det er jeg helt sikker på at er et kompliment! :)

    SvarSlett
  9. Jeg DIGGER det! Veldig deg:)
    Du er så flink til å få det til å se spennende ut samtidig som det er veldig rent!
    Ha en fin kveld, snart helg igjen:)
    klemmer fra Cathrine

    SvarSlett
  10. Flott bidrag!!
    Lykke til:)
    SÅ mye kult du har på veggen ♥

    SvarSlett
  11. Flot og spændende indretning :) elsker dine kobilleder!!! Held og lykke med udfordringen

    SvarSlett
  12. Ditt bidrag var knallspennende, synes jeg! Synes du tolket from within riktig og viste personlige sider ved interiøret.
    Klem Tonje

    SvarSlett
  13. Stilig, supert bidrag i utfordringen. Digget døren!

    God helg!

    SvarSlett
  14. Kult og annerledes- jeg liker det er!
    Lykke til i konkurransen ! God lørdag !

    SvarSlett
  15. Oi så utrolig flott!
    Digger bidraget ditt jeg....humor er viktig!
    ...og neon er jo fortsatt så kult!*smile*


    Særlig likte jeg bildesamlingen din og neonteipen på døra...veeeeeldig kult!:)

    Ønsker deg en flott søndag!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  16. Så kult !!
    Kjempe stilig bidrag - lykke til :)

    Digger kua di ;)

    Klem Birgit

    SvarSlett
  17. JUST LOVE IT!

    Ønsker deg en fabelaktig start på uken! Her skal resten av kvelden brukes på en etterlengtet bloggerunde, tiden strekker dessverre ikke til lenger *uff* kjenner jeg savner fininger som deg.

    Klemklem

    SvarSlett
  18. åååå hjelp, dette var kult!!! For en gjennomført, morsom og herlig stil du har! Deg skal jeg jammen meg følge videre ;-)

    SvarSlett
  19. De kuleste bildene!!!
    Digger fargedetaljene!!
    NydeligFlott bidrag!
    Lykke til i utfordringen!
    Jeg ønsker deg en strålende og fin uke!
    Julie :-)

    SvarSlett
  20. Så morsomt og fint!
    Mange gode ideer!

    Fin søndag fra
    Mrs. Monday

    SvarSlett
  21. Utrolig mye kult på veggene :)

    SvarSlett
  22. Thanks for the information, this is very useful. Allow me to share a health article here, which gods are beneficial to us. Thank you :)

    Obat Scabies Herbal
    Cara Menyembuhkan Batuk Berkepanjangan
    Cara Mengobati Pengapuran Tulang

    SvarSlett