fredag 23. november 2012

NIGHT FEVER 3 - Hospitality Design!

Denne boken kjøpte jeg på Mendo i Amsterdam. 
Butikken er fylt av de mest fantastiske bøker, en skikkelig godtebutikk med andre ord!

NIGHT FEVER 3 (sjekk linken) tar deg med til 129 bare/utesteder, restauranter og hoteller verden rundt. Stedene som presenteres har fantastisk design som er verdt å ta en nærmere titt på, her er det mye å få hjertebank av!  Alle stedene har åpnet i løpet av de tre siste årene.

Her er det masse inspirasjon, og dessuten er denne utrolig fin å ha når man skal ut å reise! Jeg har funnet mange steder jeg skal besøke i alle fall *smile* 








2 kommentarer:

  1. Kul! Synd jeg reiser så lite..
    Ha en finfin dag!

    SvarSlett
  2. Kult, hørtes spennende ut, også så fin den så ut;)
    Elsker Amsterdam!!! Maaaange år siden jeg var der, men drømmen er få til en helg med mannen en gang snart! (Forhåpentligvis)
    Takk for tips både her & der, kjøpt og betalt,hehe!

    Herlig helg til deg!
    KLEM malla

    SvarSlett