mandag 26. november 2012

Kjære julenissen!


** Pute fra La Cerise sur le Gâteau** Verdens kuleste klokke fra Biegert & Funk**Armbånd fra Sif Jakobs**Lysestake Gloria fra Muuto**Ugg**Uten.Silo**Sting Ray gyngestol**Panton**Mano fra Kähler**Geneva Model S DAB** 




"Hva ønsker du deg til jul?"  Hmm, ja hva ønsker jeg meg egentlig? 
Jeg har i grunn alt det jeg trenger og mer til, men jeg blir ikke lei
 meg om jeg finner noen av disse tingene under juletreet.


Jeg har et par andre ønsker også, men det er sånne
 man ikke kan pakke inn og legge under treet. 
Vi får se hvor snill jeg har vært, 
kanskje jeg er heldig ;)


3 kommentarer:

  1. digger fatet du fikset! flinkis:)
    ah..den lysestaken ønsker jeg meg også også ønsker jeg meg vel egentlig Uggs også, så jeg ikke trenger å knyte lisser hehe..
    Ha en fin uke!
    klem Cathrine

    SvarSlett
  2. Øverst står stingrayen! Men det er jo så klart den dyreste gaven også da, så det blir nok ikke denne julen jeg får den..
    Håper du får noe av de fine tingene du ønsker deg!
    Ha en fin kveld.
    Klem

    SvarSlett
  3. så masse fint du ønsker deg,jeg ønsker meg nok litt av det samme:)

    SvarSlett