mandag 15. oktober 2012

Soverom og DIY!



 Det er vel ingen hemmelighet at jeg er glad i neonfarger.
 Som jeg nevnte i forrige innlegg har jeg startet en liten makeover av soverommet vårt. Vi malte veggene i fjor så de forblir som de er, veldig fornøyd med fargen. 

Det har kommet til et par nye bilder over senga, en liten DIY som jeg holdt på med i helgen. Jeg har rett og slett kledd inn lerret med gavepapir. Gavepapiret har fått noen strøk neonmaling for å bryte litt i det sorte og hvite mønstret.

Den ene lysegrå puta har også fått en liten oppfriskning med litt neonrosa tråd.

For et par dager siden kom jeg over en liten butikk i København som selger de mest fantastiske sengetepper, pledd, filleryer og puter. Jeg skal en liten tur til København i begynnelsen av november og jeg skal definitivt prøve å ta en tur innom. Jeg har fullstendig forelsket meg i sengeteppene og får hjertebank bare jeg tenker på det! 

Fin ukesstart til deg!



15 kommentarer:

  1. Mange fine ideer om dagen her inne! Blir kjempe inspirert. Takk! :-)

    SvarSlett
  2. Masse fine detaljer :) Flotte fat du har laget i innlegget under :)
    God uke!
    Klem Silje

    SvarSlett
  3. Skikkelig tøft med neon. Jeg hadde aldri kommet på det selv :)

    Ha en fin uke.
    Klem Tessa

    SvarSlett
  4. Oi så lurt & kult! Har det samme papiret selv;) Takk for tips! Så bra du ble følger hos meg slik at jeg fant deg. Liker bloggen din, og superkule de malte tallerknene i forrige innlegg. Her skal jeg titte mer en annen dag.

    God kveld/natt til deg!

    -malla-

    SvarSlett
  5. Så mange kjekke prosjekter du har hatt i det siste! Det med filleryen må jeg nok prøve selv;)
    Las ikke før nå at jeg burde ha meldt meg på til å være med på Matsalen i morgen, er ikke med i den facebooksiden til Rogalandsbloggerne (fiiner den ikke?).. Men gleder meg iallefall til Kull senere på dagen!
    :)

    SvarSlett
  6. Hei,
    Hvilken butikk i København er det? Skal dit i slutten av mnd og det er alltid kjekt med tips :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann,

      Hvis du følger med på bloggen så kommer det et eget innlegg på butikken en av de nærmeste dagene :)

      Slett
  7. Du er bare helt rå på DIY! Imponert!

    :D

    Klem fra nord*

    SvarSlett
  8. Så stilig! Ble kjempefint.
    klem Hege x

    SvarSlett