søndag 8. april 2012

Helt enkelt!


Ingen egg, ingen kyllinger, bare gule tulipaner og noen bjørkegreiner. 

Årets påskepynt, helt enkelt og veldig vår!

Påsken har stort sett gått med til prosjekter her hjemme. Jeg har begynt å pusse ned trappa - for en jobb - blæææ... 3.etasjer med gul, lakkert furutrapp, big time mareritt! Nå begynner jeg heldigvis å se enden på prosjektet, skal bli så utrolig deilig å få det ferdig! 







Det har også kommet nye hagemøbler i hus i løpet av påsken, veldig fornøyd! Det ble ÄPPLARÖ fra Ikea så nå blir det lounge-stemning på terrassen! De får nok en omgang med beis på de før de skal taes i bruk, er ikke helt fornøyd med den brune fargen de har. Planen er å beise terrassegulvet sort/grått så da tar jeg møblene i samme slengen!

Nå skal jeg fortsette med trappa! Puss puss så får du en suss...eller i alle fall en fin trapp ;)

5 kommentarer:

  1. Nydelige bilder Linnea!
    liker de duse fargene du omgir deg med :)
    Misunner deg ikke den trappejobben...stuen vår var nemlig "furu-hælvete" da jeg flyttet hit, grøsser av det enda hehe
    Ha en fortsatt fin påske!
    klem cathrine

    SvarSlett
  2. Kjempefine bilder!!! :)

    Vicky
    ny følger!

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder!!
    Enkelt og fint ♥

    SvarSlett
  4. SÅ flott med bjørkegreiner i buketten!!!
    Nydelig!!
    klem Heidi :)

    SvarSlett
  5. HAllo:) ville bare si at jeg har gitt deg en award så stikk innom bloggen min å se:)

    SvarSlett