onsdag 11. april 2012

Blog Award!



Fine Cathrine med bloggen "Gøy på Tangen" har gitt meg en blog award. Jeg takker og bukker og synes det er så stas :)

Awarden fungerer slik:
1. Man skal linke til den man mottok awarden fra.
2. Man skal sende awarden videre til 5 andre bloggere som har mindre enn 100 følgere.
3. Man skal besvare 5 spørsmål.

Awarden er selvfølgelig frivillig.




Spørsmålene:

Hvorfor begynte du å blogge?
Jeg hadde lest interiørblogger en stund, synes det så veldig kjekt ut og hadde lyst til å prøve meg selv. Jeg har alltid likt å pusse opp gamle møbler, være kreativ og jeg synes det er veldig gøy med foto - så da var det bare å hoppe ut i blogglandia!

Hvilke blogger følger du?
Jeg følger mange forskjellige blogger, mest interiørblogger. Er stort sett gjennom alle bloggene i blogglista min hver dag :)






Favoritt farge?
 Det varierer, men akkurat nå er det mintgrønn og fersken.

Favoritt film?
Jeg har et stort sovehjerte og som regel sovner jeg bare noen sier film til meg... 




Hvilket land drømmer du om å besøke?
Jeg elsker å reise og steder som står høyt på lista er Sør Afrika, Argentina, Australia og New Zealand. 




Awarden sendes herved videre til


2 kommentarer:

  1. nei gu så gøy :) kan eg få sånn award selv om eg har over 100 følgere da ?

    SvarSlett
  2. Gratulerer! Velfortjent, du har en fin blogg:) Og så delikate bilder du viser her.

    SvarSlett