lørdag 3. mars 2012

Festbord og pynting av cupcakes!



Her har det ikke vært mye blogg-aktivitet siste uken, det har gått i ett på jobb. Nå er det siste dag av Bryllups-og Konfirmasjonsmessen og jeg er på plass på kontoret. Snart kommer Manuela fra Passion 4 baking så skal vi få på plass alt hun har med så hun kan pynte cupcakes - ååå som jeg gleder meg!!!!

Bildet er fra et av det festpyntede bordene på M44, det er mange av de her denne helgen. Dette bordet er det jentene på Floriss Amor Blomster som har pyntet. Er de ikke flinke?

God lørdag alle sammen, og kom gjerne innom på M44 på Bryne hvis du er i nærheten - her er det mye fint å se :) 

2 kommentarer:

  1. Å så lekkert bord, ja :) Det blir spennande å sjå kva Manuela har trylla fram. Korleis går det med malinga, da?

    Klem Eli

    SvarSlett
  2. Så vakkert. Jeg elsker vakre pynta bord. Legger meg til som følger her forresten:)

    SvarSlett