lørdag 10. mars 2012

Finfin lørdag til DEG!


Med fare for å gjenta meg selv, så er det disse fine blomstene som får æren av å vise seg frem denne lørdagen
(men hva gjør vel det, de er jo så utrolig fine)

Dagene flyr fort for tiden, svusj så er de over. Denne uken har vært fylt med mye jobb og et veldig kjekt kokkekurs på torsdag. Jeg var på Hotell Sverre i Sandnes, lærte 3 forretter, 3 hovedretter og 3 desserter med kokken Inge Anda. Veldig morsomt og veldig mye god mat.... rullet hjem den kvelden. 


Nå er det siste innspurt på maling som står for tur. Det har dessverre blitt litt malingspause denne uka, men nå må jeg bli ferdig (besøk neste helg ;)

Det er også utrolig kjekt å se at det er så mange som vil være med på give away, og takk til alle som har lyst å følge meg og som legger igjen kommentarer, dere gjør meg veldig, veldig glad!

En finfin lørdag til dere der ute!


Klem Linnea

6 kommentarer:

  1. Eg har ranuklar i frå forrige helg, har klipt dei ned og flytta dei over i mindre vasar - ser jammen ut som om dei vil stå seg litt til gitt :)

    God malingshelg til deg då, Linnea. Og så snakkast me snart :)

    Klem Eli

    SvarSlett
  2. Nydelige blomster!
    Kokkekurset hørtes gøy ut. Spennende å lære noe nytt.


    Ønsker deg en fin lørdagskveld. Vi har senkes oss ned i sofaen alle fire foran barnetv (jeg med dataen i fanget, mannen med et blad, ungene med gotteriskåla) Kos :)

    Klem Tonje

    SvarSlett
  3. Nydelige ranukler, her har jeg kjøpt hvite denne helga.
    Så gøy med kokkekurs.

    Fin lørdagskveld til deg!
    - AC

    SvarSlett
  4. Så kjekt med kokkekurs på Hotel Sverre. Det var min arbeidsplass i to år, men det er visst ganske mange år siden nå gitt;-)
    Ønsker deg en flott lørdagskveld

    Klem

    SvarSlett
  5. Hei!

    SÅ kjekt at du ville være med i min giveaway. Jeg har for lengst tatt lodd i din, de Mugtail koppene er så lekre!! :)

    Klem

    SvarSlett