onsdag 21. mars 2012

Et fantastisk bloggtreff!


Forrige torsdag var jeg på bloggtreff med Rogalands-bloggerne og Maia fra bloggen Fabelaktig.

Vi startet kvelden hos Tonje dagdrømmeren, alle hadde med seg tapas og vi spiste og skravla. Praten går lett blant alle disse herlige jentene, en fantastisk gjeng jeg er veldig glad jeg har blitt kjent med :)

Etter et par timer gikk turen til Den Franske Landstil på Madla, det ble motevisning, servering av Champagne og noe å bite i, og selvfølgelig shopping! De hadde åpnet butikken kun for oss og heldige som vi var fikk vi 30% på alt i butikken. Etter litt shopping fikk vi hver vår goodiebag, en gigantisk pose med masse herlige ting! Jeg ble både målløs og overveldet, helt utrolig at de hadde funnet frem så mye fint til oss.



I goodibagen fra Den Franske Landstil var det gaver fra:

Skjerf fra Rosenvinge

Skjerf fra Cream Clothing

Duftelys og krem frLove is Green

duftelys og oppvaskmiddel fra Durance

Pukka te fra M. Willumsen

Duftelys  fra 2 i Spann

Skål fra Country Collection

Duftlys fra Chic Antique

Lyslykter fra Udesen Danmark 

Handlenett og klokke fra Lisbeth Dahl

Skilt, notatbok og kort fra Lea



Etter shopping tok vi turen tilbake til Tonje hvor vi spiste dessert og hadde premieutdeling. Maia hadde med seg masse premier fra Oslo og noen av Rogalandsjentene hadde også fått premier fra butikker her i området. Og ikke nok med at det var premier, vi fikk også hver vår goodibag, nok en gang ble jeg målløs! Maia hadde med seg masse kjekke ting til oss og jammen hadde ikke et par av jente herfra ordnet gaver her også!



I goodiebagen var det:

Krus fra Rosendahl
Duflys, såpe og telysholder fra Huset på Landet
Teboks fra Kid
Fløtemugge i lysserien fra Wik & Walsøe
Pannebånd fra Vossatassar
Drikkeflaske, te-egg og bordskåner fra Eva Solo
Stylingsprodukter fa Renéfris

Jeg var så heldig å få med meg premien fra Hos Tora, kjøkkenhåndkle og et zinkhus fra Walter & co.

Takk for en fantastisk kveld, dere er gode alle sammen!

♥ ♥ ♥ 




11 kommentarer:

  1. Så flott bilde-kollage du har laget :)
    Ja, det var litt av en kveld!
    Landet ikke før mandag jeg hi, hi.
    Håper du vil komme på bloggtreff hos meg også i mai / juni en gang?
    Klem May Helen

    SvarSlett
  2. Heia
    Ja vi fikk utrolig masse flotte ting.
    En veldig fin fremstilling av gavene, hvor lager du collage av bildene?
    Klem klem

    SvarSlett
  3. Hei hei - det var så kjekt å treffe deg :) Knallfine bilder du har tatt - eg er litt treig i avtrekkaren med akkurat det. Ha ein finfin onsdagskveld, klem frå Linda

    SvarSlett
  4. Nydelig bildecollage du har lagd av alle de flotte gavene dere fikk.
    Den kvelden høres bare fabelaktig ut.

    Fin kveld til deg!
    - AC

    SvarSlett
  5. En superflott kveld..
    gleder meg til neste gang..
    klem fra meg!!

    SvarSlett
  6. Hørtes ut som dere koste dere og for noen flotte gaver!

    SvarSlett
  7. Superfin collage du har laget:-)
    Det var en magisk kveld!
    Veldig kjekt å hilse på deg.

    Ønsker deg en strålende torsdag

    SvarSlett
  8. Herlig altså!!
    Heldige dere som fik så mye fint:)
    Og jeg har skjønt at det var kjempegøy i tillegg - herlig ♥

    SvarSlett
  9. Pakken fra dere dukket opp i dag! Jeg har ikke ord, tusen tusen takk! Det var helt, helt unødvendig, men jeg ble såå glad! Hurra!
    Så snille og gode dere er mot meg.

    Ikke sant vi fikk mye fint! Det var magisk!

    Fin ukesstart!
    klemklem

    SvarSlett
  10. Hei :)
    Håper du får en fin påske ♥
    Siste sjanse for å vinne BoligDrøm abonnement hos meg i dag ;)
    Og påskegave fra Solstrand Interiør trekkes på onsdag ;)
    Klem Anette

    SvarSlett