søndag 1. januar 2012

Velkommen 2012!


Godt Nytt År!

Da var vi plutselig inne i et nytt år, deilig! 
Vi var hos naboene i går og hadde en veldig fin nyttårsfeiring med alt som hører til.

Dagen i dag har gått med til å sløve og bare nyte den siste fridagen. Det er deilig med fri, men jeg skal ikke nekte for at det blir godt å komme tilbake til hverdagen igjen.
Jula er ute av huset og nå gleder jeg meg til å hente frem ting og tang som har vært pakket vekk.

I dag har jeg surfet litt rundt og kom over den fine 2012 katalogen fra Lisbeth Dahl - alle bildene i dette innlegget er lånt derfra. Jeg gleder meg til å få litt andre farger inn i huset!





Har du fått jula ut av huset eller holder du på den litt til?





2 kommentarer:

  1. Godt nyttår!

    Jula får bli ei lita stund til, men treet skal ut i kveld, tenker jeg :) Og så forsvinner julepynten litt etter litt utover uka. Alltid litt deilig å sette fram den gamle pynten som ble pakket vekk før jul og kanskje også noe nytt :)

    God nyttårsklem til deg!
    Tonje

    SvarSlett
  2. Hei og godt nyttår!! Fremdeles jul i huset mitt, men i morgen så blir den rydda vekk - herlige bilder du deler, kjenner at jeg gleder meg til vår og litt mer farger nå ja :)
    Men tilbake til hverdagen, ikke så mye - skulle gjerne hatt et par dager til ferie jeg ;)
    Ha en fin søndagskveld!
    Klem Pauline

    SvarSlett