fredag 30. desember 2011

House Doctor

Denne lykta stod under treet i år, 
fine samboeren hadde vært på Bohemia og handlet.

Jeg er helt forelska  


Burde jo selvfølgelig ha tent lysa....



Hvis noen lurer på hvorfor ileggsplata på bordet er i furu og resten er hvitt så kan jeg fortelle at det er rett og slett latskap... Har aldri malt den siste plata *ler* Nå vurderer jeg å pusse ned hele bordet og kanskje beise det. Har også vært inne på tanken å male bordplatene med sort tavlemaling, 
men er ikke helt sikker. Eller kanskje jeg bare skal beise midtplata og la resten være hvitt....

Hva ville du gjort?
Hvitt, furu, beis, sort eller noe annet?







2 kommentarer:

  1. Finfin lykt - helt enig :) Man kommer langt med latskap. Latskap er godt det :) Hehe. Tror det hadde blitt kult med tavlemaling. Den tanken har jeg ikke hatt før. På et bord! Om du tør, så gjør du det :) Er ikke værre enn å male over om man ikke liker det. :)

    Godt nyttår!
    Klem Lene

    SvarSlett
  2. Heldige deg som har fått en så fin lykt!
    Hmmm... vanskelig det der med bordet.. Hadde sikkert vært utrolig kult å beise hele bordet i en litt grå beis (syns jeg da, hi hi)
    Godt nyttår til deg!
    Klem fra monica

    SvarSlett