torsdag 1. desember 2011

Bloggtreff og ferieplanlegging!


I går var det bloggtreff hos Martha og jeg storkoste meg! Tenkte det kom til å bli veldig skummelt, men det var bare kjekt og alle som var der var kjempeskjønne jenter. Takk for en super kveld med god mat, hyggelig selskap i et veldig fint hjem!  Nå gleder jeg meg til neste bloggtreff :)


Nå skal jeg og mannen rigge oss til og finne ut hvor neste ferietur skal gå. Vi var i Thailand i januar, så det blir nok andre veien denne gangen. Vurderer Cuba eller Mexico, men ingenting er bestemt enda. Får drømme oss bort noen timer og se hvor det bringer oss. Hvis noen har tips blir jeg veldig glad :)


Klem fra Linnéa

5 kommentarer:

  1. Hei! Kjempekjekt å treffe deg i går! Håper det blir fleire ganger!
    Lykke til med ferieplanlegginga!

    Klem

    SvarSlett
  2. Å guri så spennande! Ei venninne av meg var på Cuba for tre år sidan, ho vart ganske hekta og heftig begeistra :) SÅ spennande! Me skal også til varmare breddegrader på nyåret, men ikkje så eksotisk ;) Pappa vert 65 og har invitert heile familien med barn, svigerbarn og barnebarn så me blir ein heile gjeng - og turen går til Grand Canaria. Me gleder oss veldig.

    Klem Eli

    SvarSlett
  3. Jeg har vært både i Mexico&på Cuba..kjekt begge plasser..men jeg likte nok best Mexico..fantastisk mat!!!!!
    Klem:)

    SvarSlett
  4. Hei! Veldig kjekt å treffe deg i går, og nå gleder jeg meg til å følge deg videre.

    Jeg har vært i Mexico og det var fantastisk; både maten og naturen. Kan ikke si så mye mer om Mexico, for jeg var der bare en dag i løpet av cruise i Karibien og DET kan iallefall anbefales!

    Lykke til med planlegging :-)

    SvarSlett
  5. Takk for en kjempe fin kveld i går, det var sp koselig å treffe deg. Jeg gleder meg også til neste gang:-)

    Håper dere finner en flott ferie.

    Klem fra Annfrid

    SvarSlett