søndag 6. november 2011

DIY - juletrepynt


Da jeg så pepperkakeformene til IKEA måtte jeg innom å kjøpe en pakke. Synes de er kjempekule og de kan jo brukes til andre ting enn kaker også.


Til juletrpynten trenger du:

Pepperkakeformer
Leire kjøpt i hobbybutikk - jeg har brukt Silkisleire og granittleire
Bånd til å henge opp med
Bilde lånt av IKEA



Det har vært stille fra denne kanten i uken som har gått. Årets mest hektiske uke er unnagjort på jobben og nå kan jeg puste litt igjen. I tillegg til å ha fullt opp på jobb begynte jeg å male soverommet forrige uke, kanskje ikke det smarteste med tanke på tid... Men det blir knallbra, og nå har jeg bare listene igjen :)

1 kommentar:

  1. De formene var kjempe flotte:-) Tror de ligger i handlekurven neste gang.

    Kjempe flotte figurer!

    Klem

    SvarSlett